27 Ağustos 2009 Perşembe

BELEDİYELER NE İÇİNDİR..?


Vandalizm’in Sonu Var mı?
Hatice Özbay GAZETECİ-YAZAR üyelerine

Hatice Özbay 27 Ağustos, 20:17 Yanıtla
Garip boğucu hatta sıkıcı bir Pazar sabahıydı.
Haberlere göz gezdirdim. Her günkülerden farklı bir şeyler arar gibi.
Yoktu...
Aniden “Yeni” başlığı altında, Okul yıkım haberi internet gazetesine girdi.
Haberi ilk gördüğümde gözlerim beni yanıltıyor sandım.
Başka bir internet sitesine, sonra bir başkasına baktım. Haber doğruydu.
Kimisi “Flaş flaş” kimisi “Son dakika” kimisi de “Yeni” diyerek aynı haberi veriyorlardı.
Yüz elli Jandarma eri, beş yüz belediye zabıtası Pazar sabahı, saat altı da sanki savaş boyalarını boyanmış, ellerinde savaş aletleriyle cenke gidiyor gibi hazırlanıp okul yıkmaya gitmişler.


http://www.femibee.com/yazar/vandalizm’in-sonu-var-mi

DEĞERLİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. DOSTLUKLA.

Salih Sefer 27 Ağustos, 20:23 Yanıtla
hatice hanım bir cemaate ait olsaydı yıkarlarmıydı duydunmu bir cematin yapısının yıkıldığını zaten amaçları ne belli değilmi.paylaştığın için teşekrler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder